Super Junior: Poslední muž zůstává
Unikátní chlapecká skupina SUPER JUNIOR 05, známá též jako SUPER JUNIOR, zažívá vzestup na vrchol. Tento dokument nabízí pohled do zákulisí skupiny a jejích členů.