Neuvěřitelné psí příběhy
V každé epizodě se seznámíme s Mattovými inovativními přístupy k úpravě chování psů, od poruchy příchylnosti až po agresi založenou na strachu. Každý díl obsahuje inspirativní příběhy o rehabilitaci a je nabitý užitečnými informacemi, které pomohou majitelům domácích mazlíčků zlepšit jejich život se čtyřnohými kamarády.