Poslední chlap
Ve třetí řadě exceluje Tim Allen v roli Mikea Baxtera, šťastně ženatého muže a otce tří dcer, který se snaží uchovat si mužnost v domácnosti plné žen. Útočiště nachází v mužném prostředí své práce, na pozici marketingového ředitele v obchodě Outdoor Man. Rád se věnuje svému vlogu, který používá k hlásání svých názorů – které často nijak nesouvisejí s tím, co obchod nabízí.
Mike Baxter je šťastně ženatý otec tří dcer, který si připadá jako podivín, protože se snaží neztratit svou mužnost v domácnosti plné žen. Mike se snaží uniknout všem ženským dramatům, která se doma odehrávají, a hledá hřejivou mužnou náruč ve svém zaměstnání v obchodě Outdoor Man – obchodě se sportovním zbožím, kde zastává funkci marketingového ředitele. Vyžívá se také ve svém vlogu Outdoor Man, který používá jako kazatelnu pro své názory – které často nemají nic společného se zbožím v obchodě. Když má prodávat horská kola nebo kajaky, nakonec se nějakým způsobem rozpovídá o životním prostředí, zdravotnictví, politice nebo o jakémkoli jiném tématu, které ho napadne.