Snel met Miljuschka: Kerst
Ve „Snel met Miljuschka - Christmas“ vám Miljuschka pomůže vytvořit ty nejlahodnější pokrmy za co nejkratší dobu, obzvláště o Vánocích. Koneckonců je tu přesně ta doba v roce, kdy chcete na stůl dát něco speciálního, ale zároveň netrávit celý večer v kuchyni. Proto vám Miljuschka nabídne inspiraci a tipy na ty nejkrásnější a nejlahodnější, ale tajně i velice snadné, pokrmy.
Ve „Snel met Miljuschka - Christmas“ vám Miljuschka pomůže vytvořit ty nejlahodnější pokrmy za co nejkratší dobu, obzvláště o Vánocích. Koneckonců je tu přesně ta doba v roce, kdy chcete na stůl dát něco speciálního, ale zároveň netrávit celý večer v kuchyni. Proto vám Miljuschka nabídne inspiraci a tipy na ty nejkrásnější a nejlahodnější, ale tajně i velice snadné, pokrmy. A tak i během svátků budete mít dost času, abyste si vychutnali své pokrmy s rodinou a přáteli.