Snel met Miljuschka
V „Snel met Miljuschka“ vám Miljuschka pomůže vytvořit za co nejkratší čas ty nejlahodnější pokrmy. Koneckonců to znáte sami. Život je čím dál tím rušnější. Odvézt děti do školy, jít do práce, udělat si čas na sport, nakoupit a k tomu všemu ještě vařit. Miljuschka vám poskytne inspiraci na ty nejlahodnější a především snadné pokrmy.