What the Farmer Doesn’t Know
V pořadu „What the Farmer Doesn’t Know“ kuchaři servírují farmářským rodinám něco jiného než tradiční nizozemskou kuchyni. Jejich kuchyně ovládnou šéfkuchaři z různých zemí. Budou vařit surinamské roti, japonské teriyaki a marocký tažín. Rozšíří kuchaři farmářům kulinářské obzory? Nebo se budou rodiny držet svých tradičních brambor, masa a zeleniny?