M.O.D.O.K.
Megalomanský superpadouch M.O.D.O.K. (Patton Oswalt) se již dlouho snaží splnit si svůj sen – ovládnout jednoho dne celý svět. Avšak po letech plných zádrhelů a nezdarů, kdy M.O.D.O.K. bojoval proti nejsilnějším hrdinům na celé Zemi, svou ďábelskou organizaci A.I.M. přivedl do záhuby. Mechanický Organismus Dokonalý k Odpravení Kohokoli, kterého vyhodili z pozice šéfa organizace A.I.M. a kterému se rozpadá manželství, se rozhodne, že bude čelit své doposud největší výzvě: krizi středního věku… A OTŘESE VESMÍREM V ZÁKLADECH!