PORTRAITS DE VOYAGE : LITHUANIE - La Colline des Croix
Pilgrimsstedet Korshøjen er en imponerende samling af kors, der ofte blev raseret under sovjettiden. Dengang var det en modstandshandling at sætte et kors op.