Cow Belles
De forkælede piger Taylor og Courtney Callum har meget at lære, da deres far insisterer på, at de får sommerjobs, mens han er på ferie. Mens de kæmper med popularitet, forelskelser og smerten ved at vokse op, vil pigerne så kunne redde familiens virksomhed og blive bedre mennesker undervejs?