Disney Princess Remixed: An Ultimate Princess Celebration
Disney Princess Remixed hylder Disney-prinsessernes tidsløse musik og temaer som mod og venlighed i den ultimative prinsessefejring. Dette er en unik chance for global extravaganza, der både overrasker og henrykker fans.