How To Catch A Serial Killer
Detektiven Steve Fulchers efterforskning af Christopher Halliwell har været en af de største krimihistorier i de senere år, der har fanget offentlighedens opmærksomhed. Den strækker sig over mere end et årti, adskillige mord, to meget omtalte retssager og en uopretteligt skadet karriere, og det er historien om en politibetjents ihærdige jagt på en seriemorder, fast besluttet på at opnå retfærdighed.
Detektiven Steve Fulchers efterforskning af Christopher Halliwell har været en af de største krimihistorier i de senere år, der har fanget offentlighedens opmærksomhed. Den strækker sig over mere end et årti, adskillige mord, to meget omtalte retssager og en uopretteligt skadet karriere, og det er historien om en politibetjents ihærdige jagt på en seriemorder, fast besluttet på at opnå retfærdighed. Fra det øjeblik sagen om en forsvunden 21-årig pige ved navn Sian O'Callaghan landede på vicekriminalkommissær Fulchers skrivebord, gik den vilde jagt. I løbet af de følgende fem dage fulgte en legen katten efter musen med alt på spil, præget af en garvet betjent med årtiers polititjenestes utrættelige jagt på en morder.