Killing Escobar
I verdens kokainhovedstad er vold loven. En mand, mere end nogen anden, holder landet i et blodigt dødsgreb - Pablo Escobar.
I verdens kokainhovedstad er vold loven. En mand, mere end nogen anden, holder landet i et blodigt dødsgreb - Pablo Escobar, verdens mest berygtede narkobaron. Med amerikansk støtte slår Colombias præsident tilbage, men Escobar er for stærk. I et desperat forsøg på at skabe fred, tyr præsidenten til at tilbyde en fristende aftale: Hvis narkobaronen sidder i fængsel i blot et par år, vil han komme ud med en ren tavle. Escobar overgiver sig, men hans luksuriøse fængsel er et sikkert sted for ham, hvor han fortsætter med at drive sin forretning som normalt og endda begår mord.