Pluto som caddy
Mickey er på vej på golfbanen med Plutos caddie. Pluto jager bolden og peger på, hvor den lander, men den ender i et jordegernhul, og kvalerne begynder. Pluto jager jordegernet og dets tunneller ødelægger banen.