Pluto på hundeudstilling
Pluto er ret malplaceret på en fin hundeudstilling, hvor han flirter med Fifi, en yndefuld pekingeser. Dommerne beder Mickey og Pluto om at forlade stedet, men da der opstår en brand, redder Pluto Fifi og erklæres for en helt.