PORTRAITS DE VOYAGE : MEXIQUE - Jesus Malverde
I den mexicanske by Culiacán bliver Jesús Malverde hædret. Han anses som skytshelgen for de fattige og for narkohandlere, og han er den mexicanske stats Sinaloas folkloristiske helt.