The Dakota Entrapment Tapes
I en stille by i North Dakota, hvor kriminalitetsraten er så lav, at folk ofte ikke låser deres døre, forsvinder den 20-årige studerende, Andrew Sadek, på mystisk vis i maj 2014, og han bliver fundet død næsten to måneder senere. Hvad Andrews venner og familie ikke vidste er, at han få måneder før sin død blev tvunget til at agere som informant i en aggressiv politiaktion.