RealityDokumentarLivsstil
Travel Man er tilbage! I denne sæson vil den anerkendte instruktør, forfatter og BAFTA-vindende skuespiller Richard Ayoade fortsætte sine rejseeventyr med berømte venner. I denne længe ventede jule-special får Richard selskab af Hollywoods mest elskede sjove pige, Rebel Wilson, på et eventyr til Firenze.
Travel Man er tilbage! I denne sæson vil den anerkendte instruktør, forfatter og BAFTA-vindende skuespiller Richard Ayoade fortsætte sine rejseeventyr med berømte venner. I denne længe ventede jule-special får Richard selskab af Hollywoods mest elskede sjove pige, Rebel Wilson, på et eventyr til Firenze. På sine rejser giver Richard sig selv den udfordring at se og lave så meget som muligt og udsætte såkaldte turistattraktioner for sin hensynsløse granskning.