Travel Man's Greatest Trips
Richard Ayoade er tilbage og på rejse dybt ned i 'Travel Man'-arkivet, hvor han mindes, som titlen antyder, nogle af sine største rejser. Han har 43 at vælge imellem, og gæsterne inkluderer Chris O'Dowd og Rebel Wilson.