Ur-renserne
Det er tid til at le som en gal, når Mickey, Fedtmule og Anders kæmper imod tandhjul, skæve fjedre, øredøvende klokker og en sovende stork. Se dem nå nye højder af humor, når deres modige indsats for at rengøre et klokketårn bliver til et rent cirkus!