World's Biggest Tiger Shark?
Havbiolog Kori Garza og undervandskameramand Andy Casagrande er i Fransk Polynesien og på sporet af Kamakai, en kæmpestor tigerhaj af hunkøn, som først blev set af Kori for seks måneder siden på et forskningsdyk.