Are You Sure?!
Hver gang Jimin og Jung Kook fra BTS mødes, opstår der kaos og spænding! I sommeren 2023 tager de på en uforglemmelig tur før deres militærtjeneste. Deres uforudsigelige eventyr "Are You Sure?!" er fuld af overraskelser. Vil Jimin og Jung Kook komme sikkert igennem deres rejse?