<JUNG KOOK: I AM STILL> THE ORIGINAL
På trods af sit talent og de enestående præstationer, der fulgte med, fortsætter Jung Kook med at sætte sin egen kurs. Denne dokumentar dækker hans singledebut som solokunstner, usete interviews, eksklusive optagelser bag kulisserne og den fulde version af ”Jung Kooks GOLDEN Live On Stage”.
Jung Kook er kommet frem som førende mandlig kunstner i 2020’erne og har fanget publikum med hits på toppen af hitlisterne som ”Seven”, ”3D” og ”Standing Next to You”. Selv i dag er han opsat på at gøre ARMY stolt og forsøger konstant at blive dygtigere og vokse. I stedet for at hvile på laurbærrene med sit naturlige talent og enestående præstationer fortsætter han med at sætte sin egen kurs. Fra sin debutsingle til promoveringen af albummet GOLDEN kan du følge med i otte måneder af Jung Kooks gyldne øjeblikke, mens han rejser Jorden rundt og besøger byer som New York, London og Seoul. Dette er historien om Jung Kook, en kunstner, der aldrig stopper med at drømme.