Super Rhino
Dybt inde i Dr.Calicos uigennemtrængelige fæstning står Bolt og Penny overfor en grum skæbne. Kun én genetisk ændret hamster har, hvad der kræves for at redde dem ... og stadig nå scenen i tide til sin udsolgte koncert.