13 Hours That Saved Britain
For at mindes 70-årsdagen for Slaget om Storbritannien hylder '13 Hours That Saved Britain' heltene, opfindsomheden og ånden hos det britiske folk. Gennem dramatiske optagelser og interviews udforsker filmen den afgørende dag den 15. september 1940, hvor Fighter Command-piloter forsvarede Storbritannien mod en nazistisk invasion.