Apollo Astronauts: Training Nasa's Moon Men
I 1969 skrev Neil Armstrong historie på Månen, men hans rejse begyndte med NASAs krævende træningsprogram. Denne dokumentar udforsker den intense fysiske, mentale og tekniske forberedelse, der forvandlede almindelige piloter til månepionerer, og viser deres mod og færdigheder.