13 Factors That Saved Apollo 13
"13 Factors That Saved Apollo 13" fortæller den rystende historie om NASA's dristige redningsmission. Mens lækager af oxygen og andre farer truer, kæmper astronauter og hold på jorden mod tiden for at sikre en sikker tilbagevenden fra det dybe rum. Med eksklusive interviews og fantastiske visuelle effekter udforsker filmen de afgørende faktorer, der sikrede besætningens overlevelse mod alle odds.