Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon
I 1972 markerede Apollo 17 menneskets sidste månemission. Astronauterne Cernan, Schmitt og Evans, fik ikke meget offentlig anerkendelse, selvom de blev hyldet af rumfartssamfundet. Denne dokumentar fortæller deres historie gennem NASA-optagelser og interviews og hylder deres mod og Apollo-programmets arv.