Beverly Hills Chihuahua 2
De talende Chihuahuas er tilbage! Hvalpekaos endevender Papi og Chloes liv, da deres uregerlige hvalpe giver en masse udfordringer. Men da deres menneskeejere får problemer, gør hvalpene alt for at hjælpe … for familien holder sammen. Papi, Chloe og hvalpene drager ud på et heroisk eventyr og beviser igen, at store helte kan være meget små. Med George Lopez i en stjernespækket besætning.