Beverly Hills Chihuahua 3: Viva La Fiesta!
Papi, Chloe og hvalpene flyttes på hotel, hvor Rosa har svært ved at falde til. Papi planlægger en "quince" for den yngste i flokken og træder også til, da deres nye hotel trues af en rival.
Papi er tilbage og klar til fest! Papi og hans familie flytter på hotel i Beverly Hills med luksusspa. Men der er problemer i paradiset, da lille Rosa ikke kan falde til. Nu skal Papi hjælpe Rosa med at finde sin indre styrke, der er større end hun havde drømt om. Latter, kærlighed og spænding flyder over i løjer for hele familien.