Den fantastiske rejse II
Da kæledyrene ved et uheld bliver skilt fra deres ferie-ejere, må Chance, Shadow, og Sassy navigere gennem de barske gader i San Francisco, for at finde deres hjem på den anden side af Golden Gate Bridge.
Din favorit trio af talende dyr er tilbage i dette action-fyldte Disney eventyr, som får hele familien til at sprænges af spænding og latter! Da kæledyrene ved et uheld bliver skilt fra deres ferie-ejere, må Chance, Shadow, og Sassy navigere gennem de barske gader i San Francisco, for at finde deres hjem på den anden side af Golden Gate Bridge. Vejen er spærret af en række farer, fra både mand og dyr. Det er endnu en fantastisk rejse for de tre modige, elskelige kæledyr, i et spændende og sjovt eventyr. Indeholder afbildning af tobak.