L'Heure de L’ours
Απόψε, σπίτια θα καούν. Άντρες και γυναίκες θα τρέμουν. Ορδές παιδιών θα συγκεντρωθούν και θα ουρλιάζουν σαν άγριες αρκούδες καθώς θα χορεύουν στις στάχτες. Μια κραυγή αρκεί για να τους ξυπνήσει όλους από τον ύπνο τους!