Negative Space
Ο πατέρας του Σαμ σπάνια βρίσκεται σπίτι, και πάντα φαίνεται να φτιάχνει τη βαλίτσα του για ένα επαγγελματικό ταξίδι. Με την πάροδο των ετών, ο Σαμ δένεται με τον πατέρα του μαθαίνοντας πώς να φτιάχνει μια βαλίτσα μαζί του.