Δύο Ντουζίνες Μπελάδες
Οι Μπέικερ συγκεντρώνουν την οικογένεια για μια αξέχαστη καλοκαιρινή απόδραση. Αλλά οι διακοπές μετατρέπονται σε διαγωνισμό με την προικισμένη, υπερβολικά ενθουσιώδη οικογένεια τους αντιπάλου του Τομ, Τζίμι Μέρτο.