Μια Ντουζίνα Μπελάδες
Μεγαλώνοντας δώδεκα παιδιά, ένα μεσήλικο ζευγάρι αποφασίζει να ακολουθήσει πιο απαιτητικές καριέρες, για να ανακαλύψει ότι οι μεγάλες οικογένειες και οι μεγάλες καριέρες δύσκολα συμβαδίζουν.