Cuba's Sugar Trains
Συνδεθείτε με τον παρουσιαστή Ίαν Ράιτ καθώς πραγματοποιεί μια συναρπαστική ταξιδιωτική διαδρομή με τρένο μέσα από την Κούβα, όπου εξερευνά το ρημαγμένο αλλά συναρπαστικό σιδηροδρομικό δίκτυο του νησιού. Παρά την αναξιοπιστία του, το ταξίδι προσφέρει μοναδικές πληροφορίες για την ιστορία της Κούβας ως παραγωγού ζάχαρης και την αρχική της υποδομή μεταφορών.