Europe's Largest Desert
Στην άνυδρη γη κοντά στα Πυρηναία, όπου η βροχή είναι σπάνια και οι άνεμοι ασταμάτητοι, ευδοκιμεί ένα ιδιότυπο οικοσύστημα. Παρά το σεληνιακό τοπίο, η ζωή συνεχίζεται, επιδεικνύοντας εξαιρετική ανθεκτικότητα. Αυτό το ντοκιμαντέρ εξερευνά την ισορροπία μεταξύ επιβίωσης και αντιξοότητας, αποκαλύπτοντας την κρυφή καρδιά ενός σκληρού περιβάλλοντος όπου επιβιώνουν μόνο οι πιο ανθεκτικοί οργανισμοί.