Story of... Coffee
Ακολουθήστε τον ειδικό του καφέ και κοινωνικό επιχειρηματία Ντιν Σάικον και την οικοδέσποινα του Globe Trekker Τζούντιθ Τζόουνς καθώς εξερευνούν την ιστορία του καφέ. Εντοπίζουν την προέλευσή του από την Αιθιοπία πριν από 1.000 χρόνια μέχρι τη δημοτικότητά του μεταξύ των μουσουλμάνων στην Αραβία και τον πολλαπλασιασμό των καφενείων στην Οθωμανική Αυτοκρατορία.