Little Matters: Insects
Βυθιστείτε στον περίπλοκο κόσμο των εντόμων. Από τις κυνηγετικές παγίδες του μυρμηγκιού λιοντάρι μέχρι την έξυπνη τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι τερμίτες για να διατηρούν δροσερές τις φάρμες μυκήτων τους. Το “Little Matters” ταξιδεύει στον εκπληκτικό κόσμο τους.