Uncharted Amazon
Στην περουβιανή ζούγκλα, ένας μυρμηγκοφάγος αντιμετωπίζει την κόπωση, ενώ μια μητέρα κολιμπρί φροντίζει τον νεοσσό της. Καθώς οι εποχικές καταιγίδες πλησιάζουν, οι κάτοικοι του τροπικού δάσους προσαρμόζονται με περίεργες σχέσεις και εφευρετικές στρατηγικές. Ωστόσο, η άφιξη ενός νέου είδους τούς αιφνιδιάζει, προκαλώντας την αντοχή τους που είναι τελειοποιημένη μέσα χιλιετίες εξέλιξης.