Μάγκι Σίμπσον: Η Δύναμη Ξυπνάει από τον Υπνάκο της
Σε έναν παιδικό σταθμό πολύ, πολύ μακριά, κάπου στο Σπρίνγκφιλντ, η Μάγκι είναι σε μια επική αναζήτηση για την κλεμμένη πιπίλα της. Η περιπέτειά της τη φέρνει αντιμέτωπη με νεαρούς Πάνταγουανς, με Λόρδους των Σιθ, με γνωστά ανδροειδή, με επαναστατικά αποβράσματα και στην απόλυτη μάχη ενάντια στη Σκοτεινή Πλευρά, σε αυτήν την πρωτότυπη ταινία μικρού μήκους, φόρο τιμής στον Πόλεμο των Άστρων.