Το Καγκουρό του Μίκυ
Ο Μίκυ και ο Πλούτο αναλαμβάνουν δράση όταν ένας Αυστραλός φίλος στέλνει ένα καγκουρό μποξέρ και το μωρό της στο σπίτι τους. Ο Πλούτο αρχικά γίνεται έξαλλος με τους επισκέπτες τους όταν του καταστρέφουν το νέο του σκυλόσπιτο και τρώνε το φαγητό του, αλλά ο Μίκυ χαίρεται που αποκτά έναν παρτενέρ στο μποξ. Τελικά, όλοι τα βρίσκουν μεταξύ τους και διαμορφώνουν την πιο ασυνήθιστη εκτεταμένη οικογένεια.