Τα Μάπετ Καταζητούνται Τραγουδήστε Μαζί Μας
Τραγουδήστε τα αγαπημένα σας τραγούδια με τους στίχους στην οθόνη, ενώ βλέπετε το "Muppets Most Wanted".