Εαυτός
Μια ξύλινη μαριονέτα, που θέλει απεγνωσμένα να γίνει κοινωνικά αποδεκτή, κάνει μια μοιραία ευχή και ξεκινά ένα ταξίδι αυτογνωσίας. Η επιθυμία της να μην ξεχωρίζει από τους ομοίους της την οδηγεί σε επικίνδυνα μονοπάτια, κάνοντάς τη να αμφισβητεί τόσο το ποια είναι όσο και το πού ανήκει.
Μια ξύλινη μαριονέτα που θέλει απεγνωσμένα να γίνει κοινωνικά αποδεκτή κάνει μια μοιραία ευχή και ξεκινά ένα ταξίδι αυτογνωσίας. Η επιθυμία της να μην ξεχωρίζει από τους ομοίους της την οδηγεί σε επικίνδυνα μονοπάτια, κάνοντάς τη να αμφισβητεί τόσο το ποια είναι όσο και το πού ανήκει. Σε σκηνοθεσία Σεάριτ Χούλαφ και παραγωγή Έρικ Ροζάλες, το "Εαυτός" είναι η τελευταία κυκλοφορία του καταξιωμένου προγράμματος SparkShorts της Pixar.