Πλαγίως
Ένα οδικό ταξίδι γευσιγνωσίας κρασιού προς τιμήν των τελευταίων ημερών ενός εργένη αποτυγχάνει οικτρά καθώς αυτός και ο φίλος του έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με τις κρίσεις μέσης ηλικίας.
Ένας συγγραφέας και ο πρώην ηθοποιός κολλητός του μπαίνουν σε κάθε είδους μπελάδες όταν ξεκινούν μια περιοδεία γευσιγνωσίας κρασιού πριν από τον γάμο του καλύτερου τους φίλου.