Slow Light
Ένα εφτάχρονο αγόρι που γεννήθηκε τυφλό ξαφνικά βλέπει φως, αλλά αυτό προέρχεται από το παρελθόν. Μια ιατρική εξέταση αποκαλύπτει ότι ο κερατοειδής του είναι τόσο πυκνός που το φως χρειάζεται εφτά χρόνια για να περάσει στον αμφιβληστροειδή και να εντυπωθεί η εικόνα στη συνείδησή του. Οι επιπτώσεις αυτού του ελαττώματος οδηγούν στην ανωριμότητα του άντρα, την έλλειψη κατανόησης του παρόντος και την αργοπορημένη αντίληψη περασμένων γεγονότων. Ο άντρας ζει συνεχώς εγκλωβισμένος στο παρελθόν.