Soul II Soul
Η απίστευτη επιτυχία των Soul II Soul στη βρετανική μουσική σκηνή σημαδεύεται από τις πολιτιστικές τους ρίζες και τη συνεχή μοντερνοποίηση, επηρεάζοντας βαθύτατα τη ρειβ κουλτούρα. Η ζωντανή τους παράσταση στο ξακουστό Metropolis Studios του Λονδίνου δείχνει το επικό «Back to Life» και την επιρροή τους στη βρετανική μουσική ιστορία.