Soul
Η ιστορία του ταξιδιού του Ενέκο Άτσα στην Ιαπωνία, όπου συναντά τον 91χρονο Τζίρο Όνο. Και οι δύο είναι διάσημοι σεφ με τρεια αστέρια Michelin. Παρά τις διαφορές τους, βάσει ηλικίας και παρελθόντος, μαγειρεύουν με πάθος και αναζητούν την αριστεία.