"Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ της Πανσελήνου στο Καταράγκαμα, οι ελέφαντες διχάζουν τους προσκυνητές, που τηρούν υποσχέσεις προς τον Ινδουιστή Θεό του Πολέμου. Οι βέδα τιμούν τη θεότητα Βάλι Άμα. Οι μουσουλμάνοι επισκέπτονται το τζαμί Κιζάρ-Θακίγια. Το φεστιβάλ αναμειγνύει θρησκευτικούς και μεταφυσικούς εορτασμούς, ενώ αντιμετωπίζει τον κίνδυνο της εκμετάλλευσης.