Apollo Astronauts: Training NASA's Moon Men
Το 1969, ο Νιλ Άρμστρονγκ έγραψε ιστορία στη Σελήνη, αλλά το ταξίδι του ξεκίνησε με το αυστηρό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της NASA. Αυτό το ντοκιμαντέρ εξερευνά την έντονη φυσική, ψυχολογική και τεχνική προετοιμασία που μετέτρεψε κανονικούς πιλότους σε διαστημικούς πρωτοπόρους, αναδεικνύοντας το θάρρος και τις δεξιότητές τους.