Story of... Cheese
Ακολουθήστε τη Ρόζι Λάβελ σε μια παγκόσμια εξερεύνηση των τυριών, ανακαλύπτοντας την τέχνη και την ποικιλία της τυροκομίας. Ανακαλύψτε τα τυριά που πρέπει να δοκιμάσετε και τα μυστικά πίσω από τη νοστιμιά τους. Εξερευνήστε τον κόσμο του τυριού μαζί με τη Ρόζι και τους άλλους ταξιδιώτες για να κατανοήσετε την ευρεία δημοτικότητά του.